vrijdag 10 juni 2016

Over vroeg opstaan, quilts wassen en nog meer...

's Morgens sta ik meestal om een uur of half 6 op. De stilte, de frisse lucht, de vogels die fluiten... Heerlijk!
De lente- en zomerochtenden zijn mijn favoriet. Bed uit, naar beneden, achterdeur open en de tuin in... Genieten!

Vandaag is het een perfecte dag om quilts te wassen!
Twee stapels quilts die 'op reis' geweest zijn liggen te wachten op een wasbeurtje :o)



De witte links in de hoek op de bovenste foto is gewoon thuis gebleven. Die ligt altijd om m'n bed. 
's Winters over het dekbed en 's zomers, als het dekbed te warm is, gebruik ik alleen de quilt...


Zo, de eerste quilt zit in de machine...


Even kijken hoe laat het is...
Nog tijd om even een bloemmetje om te zomen voordat zoonlief wakker gemaakt moet worden...


De schaal en het blik zul je inmiddels wel kennen ;o)




En even later is er weer een bloemmetje omgezoomd...
Zoonlief wakker gemaakt en terwijl hij zich gereed maakt om naar school te gaan loop ik nog even de tuin in...


En bekijk de lucht eens kritisch. Het moet wel mooi zonnig weer worden vandaag voor de quilts! 
Aan de ene kant zijn er wat wolken...


Maar aan de andere kant is de lucht al stralend blauw :o)

Nog even wat foto's gemaakt in de tuin...





Clematis... 
Ik vind het net een jaren 80 kapsel. Héél véél volume :o)




Fijn weekend!

Groeten,
Yvonne

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's quilts zullen inmiddels wel gewassen zijn heerlijk zo lekker fris

    BeantwoordenVerwijderen