dinsdag 26 april 2016

Waar is het voorjaar?...

Ik denk dat velen van ons zich dit afvragen. De wind waait om het huis, af en toe kletteren regen en hagel tegen de ruiten en het is zo ontzettend koud!
Het is geen weer om in de tuin te werken, dus ben ik binnen maar aan de slag gegaan met vrolijk gekleurde lapjes voor mijn bloementuin....


De restantjes van een paar knusse uurtjes snijden...


En hier het resultaat van al het werk. Een grote schaal vol lente lapjes. Ik heb ze al per bloem aan elkaar gespeld. Als het (hopelijk) binnenkort weer warmer wordt en ik lekker in de tuin kan zitten, dan hoef ik de schaal maar te pakken en dan kan ik bloemen gaan naaien :o)

Fijne dag!
Yvonne



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie berg bloemblaadjes, nu maar hopen dat het weer gauw omslaat en de bloemen mogen groeien ;o)
    Ik bewonder de mooie quilts heel erg en hoop ook ooit eens aan zo'n bloementuin te kunnen beginnen.
    hartelijke groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi klusje voor een regenachtige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, gezellig zo binnen en dan de lapjes al geknipt. Succes met je bloementuin. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen