donderdag 3 maart 2016

Bloemen...

Soms heb je heel veel plannen: de laatste rand van een quilt van een vriendin quilten, zodat die teruggegeven kan worden, de volgende quilt die al opgespannen klaar ligt, gaan quilten, lekker patchen aan nog een andere quilt ter afwissenling. Plannen genoeg en je begint dan ook lekker... Totdat er ineens weer allerlei andere dingen op je pad komen en je daarna ziek wordt. Boem... weg plannen. Twee weken uitgeteld en als je dan weer wat opknapt overzie je het slagveld van alle huishoudelijke taken die zijn blijven liggen en tja wat doe je dan???... Heel saai en verstandig daaraan beginnen en tussendoor toch proberen een paar steken te maken op de momenten dat je even uitrust, omdat je nog helemaal niet fit bent. En... je begrijpt het al, er zijn héél véél van die uitrustmomenten tussendoor ;o)


Het voorbereiden en naaien van de bloemen van mijn Grandmother's Flower Gardenquilt is heel fijn om te doen...


Ik kan overal neerploffen met mijn spulletjes en gaan naaien...


De quilt voor de vriendin was gelukkig al af voordat ik ziek werd, want dat zou een te zwaar en groot project geweest zijn voor nu. Van de bloemen had ik echter al heel wat lapjes gesneden, dus die hoefde ik alleen maar om te zomen en aan elkaar naaien...



Zo ontstond er al snel een hele stapel bloemen...


Die aan de quilt genaaid kunnen worden...


En zo heb ik toch nog aardig wat gepatched. Zijn niet al mijn plannen in het water gevallen :o)

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Fijn dat je al aan het herstellen bent. Wat mooi die hexagon bloemen. Lieve kleuren. Zitten in al die hexagonnen nog de malletjes? En zo ja. hoeveel malletjes heb je dan? Nog een fijn weekend en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen