zondag 13 december 2015

Tja...



Vandaag is het donker, druilerig weer. Echt een dag om binnen te blijven. Dat vindt Rupert ook. Hij heeft lekker z'n sjaal om en z'n muts op. Van hem mag de winter komen :o) 


En zo langzamerhand begin ik eens te denken aan kerst en kerstversiering. Gisteren stond ik net met een krans in mijn handen, toen ik even iets anders moest gaan doen en dus legde ik de krans neer...


Tja... ik had beter moeten weten, want Suus ligt graag op de quilt en nu had ik toch die krans daar zomaar opgelegd. Ze liet er zich duidelijk niet door van de wijs brengen en besloot gewoon te gaan liggen. Wat passen, meten, nog wat draaien... en ja hoor, daar lag mevrouw. Toen ik haar even later zo aantrof, glurend door een oog, besloot ik om haar maar lekker te laten liggen. De krans kon er wel tegen...


Terug naar vanmorgen. Om half 10 was het nog zo donker, dat ik besloot maar wat kaarsjes aan te steken. Ik vind dat altijd zo gezellig, dat zachte, warme licht...


Verder is het vandaag een lekkere luie dag. Filmpje gekeken en onderwijl wat bloemetjes gepatched. Even bijtanken na een paar drukke weken. Genieten!...

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat ligt Suus heerlijk, je wordt er bijna jaloers op! Gezellig lichtjes branden in deze tijd!
    Geniet verder van de vrije uurtjes!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n lui, niets hoeft, alles mag dagje! Lachen die Suus in de krans, ze laten zich door niets verdrijven van hun favoriete plekje he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met je eens, zo'n dagje willen we wel allemaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suus ligt er maar mooi bij en zo'n "niks" dagje is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen