dinsdag 17 maart 2015

Wat...

Wat als je kasten in je quiltkamer er zo uitzien...


Dan is het de hoogste tijd dat je gaat opruimen!


Enige jaren geleden maakte Ellen deze quilt. De tekst is zeer toepasselijk op mij en mijn huis. Ik ben geen schoonmaakwonder, elfjes en kabouters zijn er hier helaas ook niet, dus ja, dan wil het wel eens wat rommelig worden. En wees eerlijk, als ik moet kiezen tussen quilten en schoonmaken... 
dan is de keuze niet moeilijk ;o)

Maar goed, af en toe vind ook ik dat het te erg wordt en dan ga ik aan de slag. 
Het duurt altijd wel UREN voor ik met zoiets klaar ben...


 Want dáár zijn de blokken van de Dear Jane quilt waar ik ooit eens aan begonnen ben...


En die ik niet ga afmaken, omdat ik nog zo ontzettend veel andere projecten onder handen heb 
en omdat er zoveel ideeën voor nieuwe quilts in mijn hoofd zitten. 
Een mens kan nu eenmaal niet àlles...


Ik wist niet dat ik al zoveel blokken gemaakt heb...


Toch wel erg mooi allemaal. Misschien dat ik er een mini quilt van maak. Ooit.

Maar nu eerst snel verder.
Nee, niet in de boeken gaan kijken, anders komt het nooit af.
En jawel, na even flink sorteren, weggooien, poetsen en opnieuw indelen, 
is hier het resultaat...


Een hele verbetering!
Fijn dat het weer opgeruimd is.
Tenminste, dit is gedaan.
Maar al de ufo's die ik tegenkwam.
Die moeten nog een keer af.
Komt er weer niets van opruimen en poetsen ;o)

Eerst ga ik verder aan de Ladies' Album Quilt.
Ik ben de laatste baan aan het aannaaien en dan kan ik gaan opspannen.
Hierover later meer :o)

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kast, ik vind het netjes en opgeruimder dan bij mij ;-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jouw kast is echt een voorbeeld voor mij ! Ik moet er binnenkort ook aan beginnen.
    Wat wordt jouw Dear Jane toch mooi; ik vind je kleurkeuze vooral ook prachtig !! Het zou wel erg jammer zijn als deze niet afkomt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk opgeruimde kast heb je weer en je Jane is zo mooi zonde om hem niet af te maken. Af en toe een blok kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken het helemaal hier is soms ook lijkt het wel dat er een bom ontploft is.
    En quilt ook liever dan dat ik loop te poetsen,maar soms ontkom je er niet aan toch.
    Veel plezier in je heerlijk opgeruimde kamer, ben benieuwd hoe lang het duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kast ziet er weer keurig uit Yvonne.
    Een behoorlijke stapel van de Dear Jane, jammer om er niets mee te doen, gewoon een klein quiltje ervan maken.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen