maandag 8 december 2014

Sinterklaas...

Gisteren hebben wij Sinterklaas gevierd. Al jaren geven wij elkaar kleine presentjes en in oktober trekken we briefjes met namen en voor degeen die jij dan hebt moet je een surprise maken. MET gedicht natuurlijk.

Dit jaar had Ellen mijn naam getrokken en kijk eens wat zij maakte...


Een reuze(n) scrap bag! Is het niet geweldig leuk geworden? Na het gedicht voorgelezen te hebben ging ik grabbelen en wat kwam er tevoorschijn...


Dit superleuke plankje met een spreuk die helemaal bij mij past!


Verder kreeg ik nog dit ontzettend leuke hart. Ik denk dat velen van jullie zich, net als ik, hierin wel kunnen vinden. En mijn hotel wordt gewaardeerd met 5 sterren! Als dat geen compliment is ;o)


Ook kreeg ik nog dit dienblad waar je een foto, of in mijn geval, een mooi patchwork- of applicatieblok kunt doen. En een heerlijke feel good film :o) Ik ben wel ontzettend verwend!



Gepatched is er ook nog dit weekend. Ik ben bezig aan de volgende baan van mijn Ladies' Album Quilt. De Log Cabin blokken zijn allemaal genaaid. Nu ben ik bezig met de blokken aan elkaar te naaien en daarna kan ik de banen aan de quilt naaien. Het schiet al lekker op.



De blokken zien er prachtig uit en de kleuren... geweldig! Ik geniet er enorm van om aan deze quilt te werken. Waar ben jij mee bezig?

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingen van Sinterklaas gekregen. Hier word je echt blij van. Ik heb net een klein kerstquiltje van Atelier Bep in Hall afgemaakt. Het is een kerstboom van yoyo's. Heel leuk. Hij gaat naar mijn schoondochter.
    Je blokken zijn erg mooi. Mooie stofjes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je mooie cadeaus gekregen !! de log cabin blokken zijn plaatjes om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hart,mooie cadeaus heb je gekregen.
    De log cabin blokken zijn erg mooi Yvonne.
    Zelf ben ik nu de sterren aan het doorquilten.

    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen